Rihanna nästa!

Jag hade planerat en tidig kväll med julklapps planerande ikväll. Men efter att ha fått ett meddelande på facebook som sa "Rihanna ska vara på Rose ikväll, vill du följa med?" så kanske ni förstår att jag ändrade mina kvällsplaner utan att blinka!

Jag hade hört på radion att hon skulle vara i London på en "hemlig spelning" (som gangnam killen) på någon klubb, men jag orkade inte ta reda på vars. Sen kom svaret till mig och erbjudandet att följa med, då tackar man inte nej hur trött man än är! Så nu måste jag skynda mig att byta från mjukiskläder till klänning och täcka ansiktet med smink. Vi hörs imorgon (eller inatt)!! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Var hon bra?:D<3

2012-11-20 @ 17:13:03
URL: http://lillsaaring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0