Pizzan är tillbaka!

Vem är det som har kommit på att man ska få mindre finnar och bättre hy om man låter huden vila från smink och sånt? Den personen vill jag slå ett hårt slag i skallen på för det stämmer då sannerligen inte! Jag använder i princip aldrig smink sen jag flyttade till London förutom på helgerna, vilket betyder att jag bär smink 3 av 7 dagar i veckan kanske. I Sverige bar jag smink i princip varje dag i veckan. I Sverige hade jag i princip inga finnar. I London är jag, som tidigare nämt, mer lik en pizza än en flicka. Så det där med att "låta huden vila" kan ju fasen inte stämma! Ska börja sminka mig som om det inte fanns någon morgon dag istället, då kanske mina finnar vill förvsvinna för det här är ju verkligen inte roligt!


Ska fara och träna nu iallafall, då kanske jag blir lite gladare!

Kommentarer
Postat av: mamma

När jag var ung sades det att man fick finnar av att äta mycket choklad och fet mat, låter det omodernt??

2012-11-14 @ 14:02:21
Postat av: rebecka

de sägs att luften i storstäder kan vara en orsak för finnar för oss ovana norrlandsbor!

2012-11-14 @ 16:40:48
URL: http://annaorebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0