Onsdag

Har spenderat den senaste halvtimmen på barnens skola eftersom att Kits klass hade franska redovisning som man fick komma och kolla på. Jätte söta och duktiga var de! 

Men nu är jag tillbaka och ska bädda barnens sängar lite snabbt och sen ska jag och träna och sedan har jag tänkt ta mig en tur på cp gatan för att se om jag kan hitta lite billigt julpynt så att jag kan julpynta mitt rum. Eftersom att jag bara ska spendera mer eller mindre en månad i rummet från och med nu framtills att jag åker hem så vill jag ju kunna ha julpynt så länge som möjligt. Så det är mina planer för dagen, känns helt ok! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du åka hem för gott?

2012-11-21 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0