Ny vecka!

Måndag och ny vecka. En vecka närmare tills jag åker hem, känns bara sjukt. Men kul! Jag är iallafall glad att allting har tagit en vändning åt rätt håll, ni vet då jag för några veckor sedan pratade om att stanna hemma efter att jag åkt hem till jul? Jag är glad att det känns bättre än det gjorde då så att jag kan få stanna här. 

Har även funderat väldigt mycket fram och tillbaka på hur jag ska göra med gymmet nu i december men imorse fick jag svaret då jag såg att barnen får jullov den 14de (tror jag?) och det betyder att jag kommer ha ännu mindre tid att använda gymmet då jag kommer behöva ta hand om dem heldagar från att de får jullov antar jag. Så jag tror att det nog ändå blir bäst att fortsätta ha gymkortet avstängt och istället hellre kanske betala för att gå två dagar i veckan eller något sånt. Känns iallafall jobbigt att gå igenom eld och vatten och betala en halv förmögenhet för att kunna få gå på gymmet i 8 - 10 dagar. Har ju dessutom en liten resa till Birmingham planerad antingen nu i helgen eller om tre veckor. Sen åker jag till Sverige. Aaaah!! 
Snart är det min tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0