Misslyckat men ändå lyckat!

Så...det kom ingen Rihanna. Trist. Det var ju liksom anledningen att jag hade pallrat mig ut. Jag hörde en del olika "treorier" om vad som hände, personligen tror jag mest på är teorin att det bara var ett PR-trick och att hon egentligen var på en annan klubb eftersom att Tim sa att hon hade kommit till klubben där han var (som han dessutom hade försökt övertala mig att fara till för att det var mer troligt att Rihanna skulle vara där...suck) 

Så det var ju lite tråkigt, men det var ändå en väldigt kul kväll trots allt måste jag säga! Ville inte alls fara hem när alla andra bestämde att det var dags att fara, och allvar, så stor roll spelar det ju inte om jag sett Rihanna eller inte. Jag har ju levt hela mitt liv utan att se henne så jag ska nog överleva. Haha. För att öka mina chanser att överleva lite mer har jag tänkt sova nu, jag ska ju faktiskt upp och jobba om mindre än 2 timmar... hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0