MINA PIZZOR HAR KOMMIT!

"Tjooooookast i världen. Duh duh duh, duh duh duru, duh duh duh, duh duuuh.."

Min egna sång som jag just kom på. Melodin snodde jag från "smoooke on the water". Inte illa. 
Någon annat som inte är illa är pizzorna.... gaaaaalet goda! Verkligen vad jag behövde för att vakna till liv.
Himla smidigt också, jag skriver bara ner min adress och sen kommer de med pizzan 45 minuter senare. Hehe. 
För nej, det var inte så krångligt som jag trodde att beställa. Jag var nog bara lite nervös eller något, hehe. 

Har dessutom fått nöjet att äta min pizza med min familj och bekanta via Skype. Om än bilden var dålig så var det ändå ett trevligare sätt än att sitta helt ensam och tugga pizza. På tal om pizza, vi skulle kunna göra en tävling... Hur många gånger under dagens lopp har jag nämt ordet "pizza"? Vinnaren får den andra pizzan. Haha kul tävling va? Jag gissar på att det är ca 10000 gånger. Vad tror ni? Pizza. Pizza. Okej, jag ska sluta nu, Hejdå. Pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0