Min vecka!

Här är alltså bilder från veckan som gått:
Jag började med att visa Albin runt i området där jag bor. I en av parkerna hittade vi det rödaste trädet (ok, löv) jag sett i hela mitt liv typ!

Sen kollade vi på utsikten från One three hill som kullen så fint heter.

Såhär såg mer eller mindre alla våra kvällar ut. Herregud, jag har ätit socker så det räcker för ett år!
Sen var vi ju som sagt på (i?) London dungeon som var riktigt bra! Hade kunnat vara läskigare men ändå, de lyckades ju få mig att åka fritt fall för första gången, och det är bra gjort! 

Sen borstade vi tänderna också, tur det, annars hade vi väl inte haft några tänder kvar pga allt godis!
Sen åt vi på KFC. Kul för Albin, mindre kul för mig som inte tycker att det är så gott.. 
Sen var vi ju som sagt och såg Lejonkungen, och alltså igen - Wow! 

Efter Lejonkungen gick vi över Waterloo bridge för att se staden lysa i natten (haha, det är fan svårt att sätta ord på det, men ni förstår hur jag menar)

En suddig bild på en fin Albin framför en fin stad. 

Och sista kvällen var vi alltså på en pub.

Så det var det, plus en massa shopping. Det var nästintill ett mission impossible att stänga Albins väska för att han hade köpt så mycket. Men det gick tillslut! Det har iallafall varit en jätte bra vecka och har varit så glad att få ha Albin här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0