MIN PIZZA ÄR PÅVÄG!!!

Mina pizzor*

Ja, jag beställde två men ingen verkar vilja flyga ner och äta med mig så jag får se till att göra min mage så stor så möjligt så att båda ryms, det värsta är att det inte ens är omöjligt att jag lyckas med detta då jag är så hungrig att jag nog skulle kunna äta en hel pizzeria! Vi får se hur det slutar. Om jag inte orkar har jag en fråga, är pizzor goda om man värmer dem dagen efter? Jag tror det men jag är inte säker... för isåfall kan jag ju spara en till imorgon! Hihi. 

Men nog om pizza (för den här gången, lär väl visa bilder när jag har fått mina pizzor också..) jag har faktiskt viktigare saker som jag måste göra. Jag måste städa mitt rum en aning (det är kaos!) gärna min garderob också men det tror jag inte att jag hinner (orkar*) och sen, det viktigaste, jag måste bli snygg så att jag kan gå ut ikväll. Oj så jobbigt allt kändes...allting utom pizzan, men ibland måste man göra saker som är jobbigt. Klokt citat från någon. Hörs när pizzan har kommit! 

Kommentarer
Postat av: anonym

pizzan är god även dagen efter!! :D både om man värmer den eller äter den kall :)

2012-11-03 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0