Min lunch + springnota

Var på ett jätte mysigt cafe idag som hade jätte god mat och som dessutom var billigt! Hur bra som helst! Sen ett extra plus var att personalen också var väldigt trevlig. Så där satt vi i några timmar och pratade på om julen, att prata engelska, våra barn/familjer och annat. Sen inser vi att det är dags att börja gå mot buss/tunnelbana och reser oss upp och går ut. Ett par hundra meter senare kommer jag då på att vi inte betalade! Vi brister ut i skratt, funderar på att gå tillbaka men bestämmer oss att inte göra det för det fanns ingen tid (sen är det ju inte helt fel med en gratis måltid heller, hehe) 

Så det var lite roligt. Det här inlägget påbörjades egentligen vid klockan 3, men eftersom att städerskan inte hade kommit idag som hon brukar så hade jag inte tid att avsluta det förrän nu. Nu ska jag ut på en liten kvälls promenad (stay away from the parks!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0