Min kväll:

Min kväll har till större delen bestått av att prata med Sofie och alltså Oj så underbart det var!! Kan inte säga mycket mer än så. Det är helt sjukt vad jag saknar henne, och det är ju verkligen inte konstigt för när man tänker efter så har vi knappt sett varandra på ca ett och ett halvt år. Det är ju faktiskt sjukt!


När samtalet sedan bröts och inte gick att återkoppla pratade jag istället med Albin och fick kika lite på lite julklappar varav några är mina, hehe. Spännande spännande....



Nu har klockan återigen blivit senare än jag planerade så jag ska så snabbt som möjligt inta sovposition och sedan sova och om jag inte vill riskera att dö av trötthet senare i veckan måste jag verkligen börja skärpa mig på detta!! Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0