Lucia



Har suttit och kollat på årets lucia kandidater och utan att vilja låta otrevligt så blev jag nästan besviken på utbudet. Inte för att jag är någon att prata om sångröster som knappt kan sätta en endaste ton, men förra året tyckte jag att nästan alla var bra (självklart så tyckte jag att min Amanda↑ var bäst, inte bara för att hon är min kusin, kanske bara lite) Av årets kandidater tyckte jag att två var bra och en dög. Det är ju en ganska stor skillnad! 

Men eftersom att jag ändå inte kommer att kunna kolla på något luciatåg i Skellefteå så behöver jag ju inte bry mig så mycket om det. Utan istället så ska jag försöka få tag i biljetter till något av de luciatåg som svenska kyrkan har i London. Har hittat en favorit som visserligen är den 9de men då får man lussefika innan!! Hehe. 

Nog om lucia nu det är länge kvar. Eller ja, en månad. Jag ska lägga mig och läsa Harry Potter nu, har varit barnvakt ikväll och har kollat på mr Bean med barnen och sedan lyckats få dem att sova nästan på en gång! Blir lika chockad varje gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0