Kan inte komma på någon jävla rubrik!

God pizza och fin vän! 

Nu har det blivit dags att dra mig mot sängen. Har haft en bra söndag och fick dessutom prata med min mamma och bror. Mamma har nämligen varit borta hela helgen så jag har inte kunnat prata med henne förrän ikväll så det var skönt! Jag fick även lyssna på musik som min bror gjort och jag blev helt ärligt överraskad över hur bra han faktiskt har lyckats. Jag menar med tanke på att han bara är 13 och har hållit på i max 3 månader tror jag, om ens det... Iallafall, jag var verkligen imponerad över vad han lyckats åstakomma. 

Men nu ska jag läsa Harry Potter. Nu förtiden handlar min blogg nästan bara om Harry Potter. Jag gillar att byta teman, från glass, till katter, till äpplen, och nu till Harry Potter. Det finns med andra ord något för alla! Undrar vad mitt nästa tema kommer bli...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0