Julpyntat!

Före:

Efter:
Inte så jätte stor skillnad, men det är ju trots allt inte december än så det kan ju tänkas att det kan få bli lite mer för oj så mysigt det är! Det verkar dock inte som att de firar advent för jag kunde inte hitta några adventsljustakar eller något så jag köpte ett julljus istället. Inte riktigt samma, men det funkar. 

Doft ljusen är favoriterna! Två luktar lite som glögg och ett luktar kanel så nu luktar mitt rum jul och det är så mysigt så! Det känns bra det här, tror att jag kommer sova gott inatt om än jag inte får ha Albin vid min sida vilket vore det bästa, men jag börjar ju bli rätt van det även fast det kändes extra surt just ikväll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0