Julpynt julpynt överallt!


Den här bilden har jag tänkt prata om. Den är från filmen Love Actually (har ni inte sett den så borde ni se den!) som är en julfilm. När jag och någon (kan inte komma på vem) såg den för några år sedan och just denna bild visades så sa vi båda "Det där måste ju vara fejk. Det kan ju inte vara så mycket julpynd 5 veckor innan jul. Det är ju inte ens december då" 

Men nu, några år senare befinner jag mig i London 7 veckor innan jul och det ser ungefär ut sådär redan nu (!!) och har gjort sen veckan innan halloween ungefär om jag inte misstar mig. Så - JO! Det kan visst vara så mycket julpynd 5 veckor innan jul. Så om det är någon annan där ute som sett filmen och tänkt samma sak så tänkte jag bara berätta att det stämmer och är inte något de fejkat bara för att skapa mer julstämning i filmen. Tack för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0