Julklappar!

Efter en riktigt slö dag tänkte jag ta mig en sväng förbi cpgatan i hopp om att kanske hitta lite julklappar. Till mig själv eller till någon annan, vi får se. Det börjar ju vara julklapps dags nu. Hade jag varit i Sverige hade julklappar inte funnits på kartan förrän om minst två veckor, men som med allt annat som har med julen att göra så kommer allt tidigare i London. Jag tycker om att köpa julklappar men har alltid tyckt att det är svårt för jag vill ju hitta på bra saker till alla så att alla blir glada. I år är det ännu lite svårare, jag må ha större utbud men, i år måste jag även tänka på hur stora paket jag köper, och ännu mer på hur mycket de väger..  För jag vill ju gärna ta mig hem med min resväska utan att behöva betala extra, skulle kännas lite surt. 

Så, det får bli kläder till hela släkten, Kul va??? Nä, nog ska jag komma på något, men lite klurigt blir det allt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0