Jobbigt läge..

Idag när jag gick med barnen till skolan så sattes jag i en liten jobbig sits då vi gick förbi en helt vanlig bil (trodde jag) då Kit plötsligt säger "What does that say?". Jag går tillbaka för att se vad det står och ser att någon skrivit "FUCK ME HARD!" + ritat en penis bredvid på den smutsiga bilen. 

Jag får hjärnsläpp, "vad fan ska jag säga nu??" Jag tittar på Kit som står och kollar på mig och frågar igen "what does it say?" jag tittar tillbaka på bilen och funderar på om han vet vad "fuck" betyder eller om jag kommer behöva förklara det också? Jag minns ju hur många frågor han hade om droger när Lucy var tvungen att berätta om droger då vi åkt förbi en bil som blivit stoppad.

Jag bestämde iallafall att det var säkrast/enklast att säga att jag inte visste vad det stod. Haha, förmodligen världens sämsta lögn men jag kände inte riktigt för att prata om blommor och bin denna morgon. 

P.S Bör tilläggas att Martha sen sprang upp till mig och fnissandes viskade "I know what it says, do you know what fuck is?" På det svarade jag bara att ja det gjorde jag, sedan bytte jag ämne. Jobbigt läge.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0