JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN!!


Jag är så lycklig just nu!!! Jag kommer få fara på lucia!!!

Hur det är med lyckan i övrigt kan diskuteras. Jag är som sagt i en jobbig fas igen och jag verkligen bröt ihop och grät inne i kyrkan så jag satt där, ensam och eländig (skoja), i säkert närmare en timme och bara hulkade och försökte sjunga "nu tändas tusen juleljus" bara för att. Sen pratade jag som sagt med en man som jobbade där, råkade gråta framför honom också för att han pratade svenska och luktade som någon jag känner (kommer dock inte på vem) men det var bra för jag fick en kram och det behövde jag. Sen fick jag som sagt även tre biljetter till lucian så vi kan fara och se. Tusen miljoner tack till Björn (som han hette)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0