I'm the king of the world

Godmorgon! Nu har jag gjort klart allt jobb så nu är jag ledig fram tills halv 4 (som vanligt) och idag vill jag träna! Det rent spritter i mina ben för jag är så träningssugen! Men dock måste jag vänta tills att Simon kommer hem från sitt möte för det ska komma någon leverans någon gång idag och då måste någon vara hemma och ta emot det, vad det nu kan vara. Så jag får snällt vänta med att springa till gymmet. 

Igår hände iallafall en rätt kul sak när vi var i parken. Jag satt och filosoferade i min ensamhet medan barnen lekte, då ser jag plötsligt en pojke runt 7 år gammal som ställer sig på en sten med armarna utsräckta och ropar "I'm the king of the world!" sen ser jag en annan kille i samma ålder som ställer sig på en annan sten mittemot med armarna utsräckta och ropar änven han "I'm the kind of the world!". Då blir den första pojken irriterad och ropar "No! I'm the king of the world!". Varpå den andra pojken blir irriterad och ropar "No! I AM!". Och den första "NO! MEEE!!" sen springer de mot varandra och börjar bråka... så kan det gå när det finns två kungar. Det är därför vi bara har en, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0