Harry Potter

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite Harry P innan jag somnar. Det är verkligen att bra sätt att lära mig mer engelska, eller det känns då som det för jag känner hur jag läser mer och mer flytande som, förstår ni? Dock tar jag ju ganska lång tid på mig att läsa... hehe. Har just börjat på tredje boken och började med första i..juli? Ingen aning, men jag är inte så snabb så jag ska försöka ändra på det. Funderar på att kanske läsa på bussen eller något? Äh, vi får se hur det blir med det. 

Det har varit en bra dag iallafall kan jag bara berätta och jag hoppas att det vill fortsätta såhär och i nuläget så känns det positivt. Jag har en (mest troligt) bra helg framför mig och det känns bra! Men sängen som sagt, Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0