Fortfarande trött...

Efter att ha sovit i närmare 2 timmar är jag inte mindre trött.... herregud. Gårkvällen satte visst större spår än jag trodde. Haha! Jag vill fortfarande ha pizza, jag tror dessutom att jag behöver det, om jag ska lyckas ta mig ut ikväll igen eller ens lyckas ta mig upp ur sängen. Har lämnat sängen vid två tillfällen idag. Tillfälle 1) när jag ville ha frukost. Tillfälle 2) när jag behövde på toa. Resten av dagen har jag alltså spenderat i sängen, effektiv dag! 

Men som sagt, pizza. Min mage kurrar men det är så klurigt hur man ska beställa riktigt... förstår mig inte riktigt på hur det funkar... Har aldrig beställt en pizza via internet i hela mitt liv (inte ens via telefon heller tror jag för den delen) så detta ska bli spännande. Det är dessutom ett litet problem till, den pizzan jag vill ha kostar 5 pund men jag måste beställa för 10 för annars levererar de den inte (konstigt..) så det betyder att jag måste köpa typ två för det räcker inte att ta en storlek större ens så.... Är det någon som vill flyga till London och äta pizza med mig? Annars får jag ta med mig den ikväll och lämna den till någon stackars uteliggare som ser hungrig ut. Kan vara en ide... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0