F R E D A G

Godmorgon!! I natt har jag sovit riktigt bra om än mina ben har krampat lite då och då, förstår inte riktigt varför men de kanske bara var lite slut efter allt dansande? Hur som, det var typ det skönaste jag varit med om att inte behöva gå upp imorse! Dock kändes det lite fel eftersom att det är ju ändå mitt jobb, fast jag hade ju fått ledigt så. Detta är ännu en sak som jag misstänker blir lite konstigare när man bor där man jobbar för hade jag bott någon annanstans så hade jag ju stannat hemma och sovit och inte ens hört hur mitt arbete pågick (eller vad man ska säga) Nu låg jag ju i rummet bredvid, vaknade dessutom lite så jag hörde mer eller mindre allt tills att de farit, och då hör jag ju hur allting pågår och då känner jag mig som lat och dum som inte hjälper till. 

Ja ja, ledighet är ledighet och har de sagt det så är det ju bara att tacka och lyda! Fredag är det iallafall, redan?! Känns inte så, antingen känns det som att det är onsdag eller lördag. Onsdag för att veckan har gått så fort och lördag för att jag var ute igår. Det var förövrigt en bra kväll (som vanligt) som inte blev riktigt lika lugn och tidig som jag tänkt, hehe, och vill ni veta en sak förresten? Jag tappade min biljett till garderoben igen............................. illa illa. Denna gång kom jag dock ihåg numret så det gick bra att få min väska, men ändå. Illa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0