Eubank

När vi var för att se PSY så stod vi och dansade och helt plötsligt var det som att hela dansgolvet stannade upp och tittade precis bakom mig, självklart var jag tvungen att göra detsamma men jag förstod inte varför alla kollade. Dansgolvet är nämligen precis bredvid en del av VIP delen och vi stod precis bredvid men jag kunde ändå inte se något som skulle vara värt att kolla på. Jag frågade var alla kollade och det enda jag förstod var att de kollade på en mörkhyad ganska stor man precis bakom mig som tydligen var känd på något vis men eftersom att jag inte visste varför inte och inte uppfattade något namn så orkade jag inte bry mig något mer om det så jag fortsatte dansa. 

Idag hittade jag en bild på honom och en av tjejerna som vi träffat underkvällen och hon hade då skrivit hans namn så äntligen kunde jag kolla upp vem det var! Det visade sig vara en känd engelsk boxare som dessutom (lite kul fakta) var uppväxt i Peckham, dvs där jag bor. Hehe. Sen tyckte jag att det var lite kul att han heter Eubank och är boxare, för när man slår någon så kan det ju låta ungefär som *bank bank bank bank* och så heter han Eubank. Haha, Sen när man utalar det så låter det som You-bank så om jag skulle ropa på honom "Eubank!" så skulle det bli som att jag sa "du slår" Haha, förstår ni? Jätte kul tyckte jag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0