Det här duger inte!

Har sovit i en timme (varför är det lättare att sova på dagen för????) och sedan bara suttit och gjort ingenting. Detta duger sannerligen inte, jag måste verkligen ta tag i detta. Nästa vecka blir det nya tag banne mig, nya sovtider och mer saker att göra på dagen. Just nu gör jag ju fasen ingenting på dagarna?? Tråkigt liv tråkigt liv. 

Ska iallafall springa ner och stryka klart lite tvätt (kom just på att jag glömt det) sen vill jag äta lunch, men jag har för mig att någon har sagt att det är bättre att äta efter att man har tränat istället för före och eftersom jag har tänkt fara och träna direkt jag är klar med tvätten så är det med andra ord inte så bra att äta nu. Men jag är hungrig... vilken jobbig situation jag befinner mig i alltså, stackars stackars mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0