Det första duktiga jag gör idag!

Hade planerat att sova så fort jag slutade jobba, men efter min lilla powernap känner jag mig inte så trött. Jag känner mig mer fet och därför känner jag att jag hellre springa och spenderar lite tid på gymmet eftersom att jag inte varit där idag. Herregud, jag känner mig nästan sjuk som tänker så mycket på att jag vill träna, kan inte minnas senast jag kände såhär! Men alltså mina 5 (snart 6!!) månader i London har verkligen satt sina spår... Det är sjukt var mycket mer onyttigt de äter alltså. Jag är inte det enda som drabbats av detta heller. Jag tror att jag sagt det, men jag pratade om detta med både Clara och Rebecka och de båda känner samma sak. Jag tror helt enkelt att Sverige ligger lite före många länder på det det här med att äta nyttigt för ingen jag pratat med från Tyskland har reagerat på samma sätt som jag, det är bara svenskar som har gjort det. Intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0