Dags att sova!

Det börjar vara dags för mig att sova. Fick inte så mycket sömn som jag hade planerat i helgen, har verkligen haft ganska mycket för mig så att sova har inte prioriterats. Istället har jag haft två riktigt kul roliga (blev upplyst om att man visst säger roliga utekvällar i sverige och inte kul. Haha!) utekvällar (va fan säger man?) på två nya klubbar som båda innehöll en massa dansade och trevliga människor. Mindre kul var dock att jag i lördags tappade min biljett till garderoben och behövde vänta ensam från halv 3 till halv 4 på att få min jacka. Detta känns bekant, har det hänt förr? Svar: ja. Jag måste skärpa mig! 

Jag har också spenderat lite tid på att gå runt på stan, marknader (som ni redan vet) lagat mat, och justja jag glömde berätta att vi dessutom (äntligen) började kvällen med förfest. Har saknat det så himla mycket alltså! Haha. Det resulterade i sånger från våra olika länder, däribland nationalsånger, Linda gjorde ett strålande framträdande på tunnelbanan in till stan, Haha! 

Sen har jag som sagt också spenderat tid med Rebecka som varit i London i helgen och idag hade ledig tid, när jag lämnat henne och satt mig på bussen hem fick jag ett sms om "kaffe dejt". Trots min trötthet efter bara ett få par timmars sömn kunde jag inte tacka nej utan spenderade istället ett par timmar på Starbucks med Matt vilket var trevligt och som dessutom resulterade i skjuts hem i fin bil. Det här med att åka bil är kul, händer nämligen inte så ofta för mig i London så när det händer är det speciellt! 

Väl hemma så har jag pratat med mamma på skype, ätit pepparkaksdeg, tänt ljus och lyssnat på julmusik. 

Pjuh, där har ni mer eller mindre hela min helg, aningens långt blev det. Ursäkta för det, men jag ska avrunda nu och sova, imorgon är det en ny vecka och sen är det december!! My god!! Godnatt! 
Glögg och pepparkaka♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft två riktigt ROLIGA utekvällar.
hur går det med svenskan?;)

2012-11-26 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0