Bubblor, bowling och bumping cars!

Idag har jag känt mig som ett litet barn då vi har spenderat förmiddagen på en typ spelhall. Vet inte riktigt vad det heter men med massa olika spel och sånt, dansmattor, radiobilar, bowling banor och massa. Hur kul som helst, och som alltid när jag blir lite för exhalterad eller vad jag nu riktigt blir så lät jag som ett barn kanske 80% av tiden.. detta är en ganska jobbig sak men jag kan som inte hindra mig själv. Värst av allt var det när jag och Albin gick in i en av Disney affärerna...folk kan ju inte ha trott att jag var riktigt normal.. 
Började iallafall dagen med god frukost hos Linda!
Sen kollade vi på såpbubblor vid London eye.

Sen bowlade vi... 

..och vann en massa biljetter som vi bytte mot godis!
Sen åkte vi radiobilarna. SÅÅÅÅÅÅ kul!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0