Bra val!

Det var nog ett ganska klokt val att vila idag. Har sovit och kollat på pippi långstrump, precis som när jag var liten. Dock är jag ju självklart inte frisk än (det hade ju varit magiskt!) men det känns ändå som att jag gjorde rätt val. 

Utöver det så är det snart dags för mig att fara och hämta barnen. Redan? Dagarna går som så fort tycker jag, ibland är det bra och ibland är det dåligt och ibland är det både och. Det som är tråkigt med att jag är sjuk/trött är att jag inte är så rolig för barnen för jag har ju som ingen energi att leka med dem.. hoppas de kan tycka att det är kul att kolla på tv eller något med mig. 


Rebecka för ett år sedan önskar mig lycka till!  Tack så mycket mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0