Bra dag!

Här är lite bilder från idag. Jag har verkligen haft en jätte jätte bra dag! Först mötte jag som sagt Rebecka på Euston station (?) och det var jätte kul för jag hittade/såg henne innan jag hade börjat leta typ och det var nästan lika kul som när jag såg pappa och David genom bussen. Det händer ju liksom aldrig att man bara råkar hitta någon här utan att ha bestämt en speciell mötesplats! Så det var jätte kul. Sen har vi vandrat runt i London och fikat och ätit mat på lite olika ställen runt London innan hon tillslut var tvungen att fara hem. Tråkigt, men allting roligt har ju ett slut.. Det var iallafall jätte jätte trevligt/roligt/skönt att träffa någon som känner mig från förr och få prata lite. Jag har sagt det förut (tror jag?) men det är verkligen så sjukt skönt att ha någon bara en två timmars tågresa bort som går igenom typ samma sak som mig och som jag dessutom känner från förr. Det tyckte jag var skönt innan jag hade flyttat ens, för vi visste ju båda att vi skulle flytta och det är skönt med någon som verkligen förstår situationen helt eftersom att hon är i samma. Ja, ni fattar, skönt iallafall! Så ibland kan det nästan kännas som att vi har gjort denna resa tillsammans om än vi bor på olika ställen och gör olika saker.

Iallafall, efter att jag sett till att Rebecka hamnade på rätt tåg styrde jag min väg norrut mot Lindas nya lägenhet (hon har nämligen en egen lägenhet hos familjen där hon jobbar, lyx!) där det böjds på trerätters middag som de så fint hade lagat och en massa prat. Nu en timme senare (ok, lite mer för jag har ju skrivit ett tag) sitter jag här, ensam, frusen, förkyld och dödstrött! Det har varit ett långt lov med lite sömn, måste ta det lugnt i veckan och vila upp mig. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0