Att göra:

Idag har jag lite saker som jag måste ta itu med under dagen, 
 
1) sova! (helt seriöst, om jag ska klara av kvällen så måste jag sova ett litet tag!)
2) Gå till banken. Måste föra över pengar till mitt kort så att jag kan köpa biljetter till lucia. Detta känns väldigt spännande då jag aldrig har använt mitt kort tidigare (hehe) Tänk om det har blivit typ avstängt?? 
3) Köpa något, men jag kommer inte ihåg vad... hehe
4) Träna!! (viktigaste)

Så som ni ser är det en mycket jobbig dag jag har framför mig. Haha, nää men det kan ju vara bra att börja och ta itu med saker och jag börjar med att sova, så godnatt på er! 
En bild från Lindas blogg när vi åkte radiobilarna!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0