Arg och avundsjuk bror

Har pratat med mamma och Jonas på skype den senaste timmen och pratat julklappar och sånt livsviktigt. Jag råkade även berätta om min rika vän (okej, jag ska sluta säga vän eftersom att vi bara har träffats två gånger, då är man inte vänner, då är man bekanta eller något sånt) och Jonas blev så arg och avundsjuk på hur lätt vissa människor har det. Nu vet vi ju visserligen inte allt om hans liv, men att i princip kunna sitta och göra ingenting och samtidigt få pengar så att man har råd med snygg bil och två lägenheter i centrala London känns ju faktiskt lite sjukt. Kan förstå att min bror fick ett utbrott. Haha! 

Har saknat att prata med Jonas väldigt mycket kände jag, och efter att han lugnat ner sig så pratade vi om massa annat kul, mest julklappar, men julklappar är kul. Det är Jonas också. Nu ska jag sova. Godnatt vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0