ÅÅÅÅÅÅÅÅH....

Jag blir så ledsen!! Hela veckan har allting gått mer eller mindre bra för mig, ni vet när livet känns som en nedförsbacke? Sen idag så kom det en fet jävla mur i vägen för min härliga nedförsbacke och *smack* så tog det stopp. Det värsta med stoppet var att jag just, till min fasan, fick se att alla lucia biljetter är bokade... jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Lucia var det jag såg framemot mest av allt just nu nästan... känns verkligen fruktansvärt.... 

Så i sorgen skickade jag ett desperat meddelande till någon organisatör för att fråga ifall det fanns något sätt att lösa det på, men det är klart att det inte finns det. "Jo, vi har alltid ett par extra biljetter över ändå" njaa, tveksamt. Fan alltså! Fan fan fan fan fan... ska nog fara dit och be att få volontär jobba under den dagen, då kanske jag får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0