29 November

Tänk, i övermorgon är det den första december! Det betyder att jag får bse Pelle Svanslös varje morgon! Åh jad älskar Pelle Svanslös. Jag brukar kolla på det varje år även fast det är någon anna julkalender på TV, det kan alltså betyda att jag ser två samtidigt. Det gjorde jag förra året, men det gör ingenting för det är bara mysigt. 

Så jag kommer nog behöva börja gå upp en kvart tidigare tror jag, eller jag kan ju faktiskt se efter att jag lämnat barnen på skolan.. det är ju inte så långa avsnitt, fast det är ju mysigast på morgonen.. äh, vi får se hur jag löser det. Nu måste jag jobba, har en rätt stressig dag framför mig är jag rädd.... Godmorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0