28 December

Godmorgon! Inatt har jag drömt att jag fick umgås med Jesper och skulle träffa honom i helgen, så jag vaknade glad. Sen blev jag ledsen när jag insåg att det var onsdag och jag var tvungen att vänta 3 dagar. Sen blev jag ännu mer ledsen när jag insåg att det bara var en dröm och att jag fortfarande var i London och kommer behöva vänta xx dagar istället... känns förjävligt...  

Annars så sitter jag nu och väntar på att banken ska öppna. De öppnar klockan nio och eftersom att det tar mig ca 5 minuter att gå dit så orkar jag inte riktigt gå ännu, fast jag har tänkt att jag ska gå innan nio så att jag kommer dit nästan exakt när de öppnar så att jag slipper köer! Smart va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0