27 november

Godmorgon! Idag var jag tröttare än någonsin men jag ska inte sova under dagen har jag bestämt för då är det mer troligt att jag kommer kunna somna i tid ikväll. 

Utöver det så har jag en sak som jag verkligen måste göra idag, jag måste gå till banken!!! Jag är så irriterad att jag har skjutit upp det såhär länge... en hel jävla månad! Så nu har jag inte längre något val utan jag måste verkligen, men innan det måste jag hinna stryka kläder så det är bara att sätta fart! Ska ta med mig datorn ner så jag kan se gossip under tiden, ska nog börja göra det varje gång för annars glömmer jag alltid bort att se. Jag är inte så duktigt på det där med att se på serier.. 



Aaaah, det tog mig typ hundra år att hitta en bild som inte var för stor.... otroligt irriterade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0