23 November

Det här är jag för ett år sedan. Jag har läst lite gamla blogg inlägg och på så sätt blivit påmind om hur mitt liv var för ett år sedan. Det är helt, och då menar jag verkligen helt sjukt hur mycket som har förändrats och hänt! Det enda som är som exakt för ett år sedan är att jag har samma mamma, pappa, bröder och att jag fortfarande heter Rebecka. Okej, inte bara, men seriöst, det är så sjukt mycket som är annorlunda. Inte så konstigt, det skulle ju inte kunna vara detsamma efter att jag flyttat, men det är ändå konstigt och jag blir ändå alltid lika chockad varje gång jag inser det. Det är som läskigt på något vis. För ett år sedan hade jag liksom ingen aning, jag hade inte ens börjat tänka tanken, på att jag skulle flytta utomlands!

Jag har sagt det förr, skulle någon ha kommit fram till mig för ett år sedan och sagt "om ett år kommer du att bo i London" så hade jag inte trott den personen ett dugg utan trott att den var helt virrig. Men se så det blev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0