2 år!

Det finns annan sak som jag måste berätta för er (det är en lag att berätta detta när man har en blogg är jag ganska säker på..) det är nämligen så att det är en till sak som är speciellt med att det är den 21 november, inte bara att det är Amandas födelsedag, nej det är även min och Albins årsdag så det betyder att det idag är exakt 2 år sedan vi blev tillsammans! 

Känns lite tråkigt att jag inte får spendera den här dagen med honom dock... får bjuda honom på en skype dejt och spraya hans parfym på en kudde och krama den istället. Bättre än så kan det nog faktiskt inte bli (om jag inte skulle råka hitta en helikopter eller alternativt lära mig att teleportera mig själv) Nog om det, i två år har vi alltså varit tillsammans och jag älskar dig så mycket Albin! 
Favoritbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0