14:10

Det är en sak som är jobbigt med att andra människor tar bilder, det är att jag inte kan kolla/bestämma om bilden är ok eller inte, och eftersom att jag har vissa svårigheter med det här att bli bra på bild så är detta en jobbig sak. Sen brukar jag ändå inte bry mig allt för mycket, jag menar vem fan bryr sig om jag råkade ha lite slickat hår eller kollade åt fel håll eller såg sur ut? Klart att det är roligare om man ser bra ut, men jag är ju bara en människa som alla andra och ibland lyckas man inte helt enkelt. 

Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till egentligen. Jag tycker om bilder iallafall, man bevarar ju som en ögonblick som man sedan kan kolla tillbaka på och minnas just den stunden. Det är ganska coolt egentligen, och en jävligt bra sak! Annars skulle jag nog inte komma ihåg mycket av mitt liv... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0