Snart färdig!

Ord kan inte beskriva hur bra jag mår just nu, eller hur duktig jag är eller hur effektiv jag är. För jag är så jäkla grym just nu!! Så nu är det sagt. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle stanna kvar efter skoldagarnas slut i flera timmar för att plugga. Eller älska alla mina hål för att jag kan hinna plugga då. Eller offra min egna middag för att plugga och sedan hinna träna lite. Aldrig aldrig aldrig!

Men det är vad jag har gjort, kanske inte det roligaste men jag har gjort det och det har lönat sig! Idag gjorde jag mitt mest troligen sista prov (beror om jag väljer att göra ett muntligt prov i nkB) Skrev klart mina troligen sista inlämnings uppgifter (beror på nkB:n där med) och det innebär att jag nu bara har en liten ynka svenska uppgift kvar och sen är jag färdig. Inga mer skol uppfifter på ett år!!! Så galet skönt! För första gången sedan sportlovet känner jag att jag kan andas ut på riktigt. BRA JOBBAT MIG SJÄLV!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Duktig du är!!

vi måste träffas innan vi åker de är ett måste!!

2012-05-30 @ 13:06:04
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0