Slutkörd

Godmorgon! Känner mig helt över körd och så kliar det i mitt öra vilket är ytterst irriterandre eftersom att det är aningens svårt att klia där... Nåväl, idag är mina planer att plugga inför naturkunskapsprovet imorgon (AH!!) Vilket kommer gå helt åt helvete då jag denna helg har supit bort alla mina hjärnceller. Fan. Jag har iallafall en ursäkt till varför det inte kommer gå så bra "Hej Eva, alltså jag har inte riktigt lärt mig provet för jag har festat och därmed även bidragit till att försämra mina blodådror. Ser du? Jag kunde nånting iallafall"

Nä, nog ska det gå bra, jag ska bara orka ta mig ur sängen så jag kan plugga. Fast det lär nog dröja ett tag...
Får nog be böckerna att komma hit istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0