Nu har det stått still ett tag....

Har inte riktigt haft tid eller något att skriva om. Det kommer nog inte ändras heller, för med knappt fyra veckor kvar i Sverige och ca två veckor att bli klar med allt skolarbete så finns inte mycket tid över. Väl på plats i London kommer jag ha massa tid (gissar jag) med tanke på att jag inte har någon skola och är ensam mitt på dagen utan några egentligen uppgifter som jag förstått det. Men det återstår ju att se. 

Försöker iallafall passa på att umgås och träffa så många som möjligt och så ofta jag kan på helgerna och på veckodagarna kommer jag plugga för brinnande livet och stanna till fyra alla dagar utom möjligen fredag. Fan så jobbigt. Men inte lika jobbigt som om jag inte skulle få fara. Det är nog det jag fruktar mest just nu, att få ett mail där det står "Sorry you can't come" men det kommer jag förhoppningsvis inte att få.
Nog skrivet, kan visa lite bilder istället.
Paket till Albin
Har hållt i en tusenlapp för första gången!!! Hehehe... wooooow.
Hehe fin present, nu kan han sova med mig fastän jag är i London, hehe.
Sen har jag ätit grillat två dar i rad, druckit alkohol två dagar i rad och vaknat pigg och glad två dagar i rad, succé!!! 

Nu väntar en massa plugg på mig, hade hoppats att det skulle vara sol idag så jag slapp plugga men icket..

Kommentarer
Postat av: Pia

sv; HAHAHA JA EXAKT! Fan så frustrerad man blir:(

2012-05-23 @ 20:42:38
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0