Nörd

Har slutat skolan för dagen men beslöt att sätta mig ensam i en tom datasal och försöka bli av med iallafall ett utav alla tusen (liten överdrift) skolarbeten som jag måste hinna innan skolan slutar och eftersom att jag ändå ska jobba ikväll så känns det lika bra att stanna då det bara känns onödigt att fara hem och bli för bekväm i min säng. Oj, det blev en lång mening men jag hittade ingenstans att sätta punkt, hehe.

Så nu ska jag skriva på mitt arbete där jag försöker hitta alla olika anledningar som skiljer tjejer och killars sätt att prata. Ganska intressant faktiskt. Finns så mycket annat som jag kunnat skriva om som inte alls vore lika kul.




Framsidan på häftet. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: anna

SV: Åh så himla kul, det skulle jag också vilja göra nångång i livet! :D

2012-05-10 @ 15:02:35
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0