Lång dag...

Idag har varit i lång, mycket lång men effektiv (visserligen inte vad det gäller skolan, hehe) och även tursam dag.
Jag gick för det första upp en timme tidigare ihopp om att lyckas lösa ett ytterst krisande (?) uppdrag. Nämligen Albins födelsedagspresent. Kan utan att överdriva säga att i princip allting som har med hans födelsedag och mina planer att göra har gått käpprätt åt helvete. Men idag, på något mirakulöst vis så lyckades knutarna lösa upp sig sakta men säkert. 

Jag hade även så tur att jag möjligen kan ha hittat en bikini som passar. Måste ha en helt stört kroppstyp/kroppsform för det är näst intill omöjligt att hitta någon bikini som passar men idag lyckades jag hitta två. TVÅ!! Dock har jag bara råd med en efter allt födelsedagsfixande så det måste jag klura lite på. 

Så, tillbaka till födelsedags fixande så har hela min kväll fortsatt i det spåret och klockan 00.06 ganska exakt blev jag äntligen klar med allt så nu hoppas jag för guds skull att jag inte glömt något. Men det tror jag inte, det ända jag glömmer är min egen sömn...inte bra. Måste ju vara pigg imorgon. Godnatt!
Resultatet. Vad tror ni att det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0