Klar för dagen!

Har ännu en gång stannat kvar efter skolan för jag tänkte att jag ändå ska försöka göra klart nkB:n nu istället för när jag kommer tillbaka nästa höst men efter att väl ha börjat så tänkte jag om... det var sjutk mycket frågor och sedan ett prov på det. Det vore skönt att göra bort det men samtidigt så vill jag hinna leva lite också fram tills sommarlovet. Har ju dessutom en hel del att packa som jag ännu inte har börjat med och det är bara två veckor kvar... kanske börjar vara dags snart?

Nu ska jag iallafall ner på stan och kolla lite presenter. Tips på vad man kan köpa till tre barn som man aldrig har träffat förr för en inte allt för stor summa pengar? Jag har då ingen aning. Men det känns som ett bra första intrycka att ge en liten present så något ska det bli. Får hoppas att personalen kan hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Berätta mer om allt(om du inte redan skrivit allt och jag har missat det?:$)! Hur gamla är barnen och var i Storbritannien hamnar du?:D

2012-05-30 @ 17:15:38
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0