Förbereder för framtiden

Hej på er! Mår ni bra idag?
Jag mår lite både och om jag ska vara ärlig. Är glad egentligen men jag har haft en dag när inget riktigt går som jag vill. Men min dag är som sagt bra också, eller kanske egentligen mer kul, för i skrivande stund håller jag på att förbereda en liten överrasking för framtiden. Våran scanner är så seg att det tar en livstid att scanna in ett dokument på datorn, eller så beror det på att hela datorn håller på att krascha (för det håller den) Jag älskar iallafall att anordna överraskningar, stora som små, jag älskar det! Älskar att se hur andra blir glada för något jag åstakommit.

Så det håller jag på med för stunden. Jag önskar att jag kunde berätta vad det är men tyvärr är det för många som ska bli överraskade som läser min blogg och då blir det inte bra. Men jag lovar att ni kommer få veta så småningom. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men länge kommer ni behöva vänta, tro mig, för jag är ute i god tid...

Här har ni en liten ledtråd iallafall...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild!

2012-06-01 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0