En vecka som 18åring (skulle ha publicerats igår)

Har lika dålig fantasi vad det gäller rubriker som när jag var 17...undrar om det någonsin ska ändras? Förmodligen inte. Något som heller inte lär ändras hur gammal jag är blir är min otroligt irriterande vana att lyssna på samma låt tuuuusen gånger tills jag är less den (gör det just nu nämligen) Något som jag däremot åstakommit som 18åring är att fatta ett viktigt beslut! När jag blir rik ska jag skaffa mig en personlig massör som aldrig är längre än en meter bort (med undantag, hehe) Tänker inte motivera mitt beslut, det är ganska självklart. Massage är något av det bästa som finns så en massör ska jag ha. Detta beslut ändras enbart ifall min man är en begåvad massör och alltid är villig att massera mig när jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0