Woo woo!

Kvällen blev ju inte riktigt som tänkt då vi bara hade tänkt se fotbollen och bara ta typ två öl sen gå hem. Nä nä, under vissa omständigheter hamnade vi återigen på adveture bar (världens bästa, tror jag ska bosätta mig där, älskar allt och alla på det stället seriöst!) där vi träffade två tjejer, en från danmark och en från norge. Yea go norden!! Haha. Vi hade inga pengar, men det var lugnt för det hade hon från danmark så hon köpte shottar till oss alla. Jag skulle dricka en som man tände eld på först (minns ej namnet...) men det slutade att jag brände mig på tungan (kan ej dricka varma saker, är super känslig för sånt!) men som tur är hade om köpt sex stycken så jag fick en jäger istället och den gick ner lätt som en plätt! 

Sen lyckades jag även trolla till mig en gratis drink av killen som ville att jag skulle följa med in på kontoret (han har ett namn nu, Morten tror jag det var) Det var ju inte illa pinkat om jag för säga det själv. Gjorde två enkla korttrick som han till och med kunde (han är seriöst duktig på att trolla på riktigt) men eftersom att han tyckte att jag var duktig ändå (den bästa hittills om det han sa stämmer) så fick jag mig en gratis drink och han minns min favorit. Woo Woo! Nog om det nu, jag ska sova, är hur trött som helst och har en minst sagt jobbig dag framför mig. Ska vara barnvakt imorgon så då måste jag ju vara pigg. Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Jesper

Saknar dig !! <3

2012-06-29 @ 07:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0