Vars är jag?

 

Detta har jag sysslat med idag, Ser ni vars jag har varit? (nej oxford är fel svar även fast det egentligen är rätt också) Vi gör såhär, jag väntar med att avslöja det korrekta svaret och så kan ni som orkar och vill kommentera era gissningar bara för att det är kul (och för att jag vill se hur smarta och pålästa ni är) Okej? Sen avslöjar jag svaret imorgon kanske, eller någon annan dag inom en snar framtid när jag lyckats fixa ihop ett bra svar men troligtvis imorgon. Hehe lycka till. (Ni borde veta)


Kommentarer
Postat av: Albin

Hogwarts!!!!<3

2012-06-17 @ 22:21:21
Postat av: elias

Synd att albin var före men.. HOGWARTS såklart!!!!

2012-06-17 @ 23:36:48
Postat av: anna

omg jag är avis...

Svar: konstigt svar nu kanske men det kan jag förstå, eller ja, alla som är "in to" harry potter borde vara det, jag skulle vara det om jag såg nån annan som varit där. HUR coolt som helst!!
Rebecka Wallgren

2012-06-17 @ 23:43:51
URL: http://annaorebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0