Ut i solen!

Nu är jag äntligen klar med dagens alla ärenden och tänker därför lägga mig på ballkongen och njuta av solen i en halvtimme ungefär innan jag måste duscha och sedan fara och hämta barnen. Tänkte bara berätta det för utöver det har jag inget annat att visa eller säga, tyvärr. 

Eller jo förresten, jag pratade med batman idag. Rätt coolt. Han var trevlig men ville inte ha mitt nummer när han fick veta att jag hade pojkvän. Jag har ingen bild på detta tyvärr men en bild på batman ska jag väl kunna hitta iallafall. 

Kommentarer
Postat av: m

Skulle du kunna göra ett inlägg om hur själva ansökningen gick till och sånt? Jag är själv sugen på att åka iväg men jag har bara hört om hur ansökningen till USA ser ut så det skulle vara intressant att höra hur den till storbritannien såg ut :)

2012-06-20 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0