Svettigt värre en gång till!!

Alltså idag är det verkligen dödligt varmt ute! Regnet de pratar om verkar inte vilja komma. Hehe. Så idag är det verkligen jätte varmt, som att var i en bastu typ för det är en massa tunna moln över hela himmlen så solen kommer in men värmen kommer inte ut. Det känns som att jag blivit förflyttad till tunisien fast utan havet (som hade behövts idag kan jag lova!) 

Dock har jag inte solat någonting för jag hade ju bestämt möte med Amanda så vi har gått runt och svettats med alla andra människor på min skumma gata (måste komma på något namn till den) Tänkte lägga mig i solen nu istället när hon har farit men då blev självklart molnen tjockare... typiskt. Nåja, lika bra det då kan jag passa på att äta lunch istället. Har köpt en tillfällighets bikini nu iallafall, verkar ju som att jag faktiskt kommer behöva en. Sen kommer ju Jonas med min riktiga om barar 17 dagar!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0