Sommarlov!!!....typ

Man kan i princip säga att jag har sommarlov nu eftersom att jag är ledig alla dagar fram tills skolavslutningen på fredag. Tänka sig. Dock skulle det ju inte sitta fel med lite bättre väder så att jag kan få hinna smaka på lite svensk sommar innan jag far. Kollade just hur vädret ser ut att bli och det verkar faktiskt som att det kan bli sol till helgen. Tackar gudarna och håller alla mina tummar för att det stämmer!

Men än så länge regnar det bara. Man brukar ju säga att "efter regn kommer solsken" (och det verkar ju faktiskt stämma) men det brukar aldrig riktigt göra mig glad eftersom att jag bara kan tänka "efter regn kommer maskar". Jag vet att jag tjatar om det, men jag måste liksom få ur mig det för att kunna slappna av typ (är helt spänd i hela kroppen för att jag går och spänner mig konstant för att kunna undvika maskarna bättre.) Jag avundas de som inte är rädda fö maskar, verkligen. Dels för att det känns rätt fult att vara rädd för maskar och dels för att jag vill kunna gå normalt...suck. 

Men sommarlov känns bra som sagt och det ska jag fira med att sova lite, har ändå inget bättre för mig.
Lite sådär såg det ut förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0